Fredag kväll med vin och kakan å emma i sängen :P

Idag har jag vart på stinsen och handlat lite saker. Som två halsband på rea och paraply som visade sig vara trasig och presenter till min kusin.

Sen så när vi skulle gå hem så ramlade en 70 årig gubbe ner för rulltrappan och slog i huvudet och började blöda sjukt mycket. Lite läskigt faktiskt och han skulle köra bil sen. Man vet ju aldrig om han svimmar av eller nått. Men det är upp till han själv  "skit gubbe" haha :P

Så Ikväll har emma och kakan tagit över min säng, jävlar om dom spiller ner guacamole och chips. Men vi har kollat på the Crow. Den gick ju att se men jag har inte sett de andra Crow filmerna.

Det har snöat lite idag men jag tycker det inte är den första snön, för mig är den första snön den som stannar kvar på marken utan att smälta bort.

Tjejer i helgen får ni ha det så trevligt :):)

Puss Jessica

Kommentarer
Postat av: Laura

Uhh, en Kaka och Emma i sängen :D jag får dom alltid bara fram till soffan :P

2008-11-01 @ 10:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0