Första inlägget, wiiiiiiiii hehe

Hellu hellu! Jag sitter på jobbet och ser hemlighetsfull för att ingen ska se att jag sitter och skriver på jobbet :P. Måste ju vara seriös här.
Men just nu händer det inte så mycket som tur är. Men denna dag började rätt så bra. Svinkallt tror det var -3 ute, så hur skjutton ska man klara vintern om man tycker -3 är kallt :|?!

Sen fick vi massa fika här på morgonen så gott, en som hade bakat bröd och sånt nyttigt :P.

Jag är så glad att det är fredag i morgon. För då är jag LEDIG!! och jag slipper gå upp kolckan 5 haha. Och för att det är lördag, då flyttar Robin hit. Så kan vi gosa när vi vill sen TIHI :)

Men i helgen ska jag festa utan att klä ut mig, vet att jag är lite tråkig. Man ska ju klä ut sig på halloween men jag kommer inte hinna :P.

Åhh va segt det går.... massa timmar kvar tills jag slutar juh.

Men men, ni får ha det gött ;) puss // Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0