You Bastard!

Så, nu har torsdagen passerat, och jag sitter uppe sent som vanligt. :p
Det har varit en effektiv dag idag, varit med Emil och shoppat i stan. På SF bokhandeln. köpte nemi bok 4, två böcker och 2 filmer vilket en av dem ska jag se nu, Salems lot :p
Han vill evisserligen bara in till Clas olhlsons..men ändå. Han är inte så rolig att shoppa med för att han är extremt snål och jag fick inte titta i någon klädesaffär alls. :( men men.
 
Möte Fredrik och Marcus på tåget hem. Fredrik träffade jag visserligen redan hemma hos Laura i onsdags när vi fikade. Men Marcus har jag inte träffat sen i sommras. Det var kul. Har kunnat använda mina nya högtalare lite mer idag. Köpte begagnat från Johan, men de är bättre än det skräpet jag hade innan :p
Mycket bättre bas än innan iallafall :p
Mamma har bakat Rimbobullar idag..såååå gott. :p kanske ska ta en till medan jag ser filmen?! :P hehe

Men nu ska jag låta er sova, god natt // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0