Väl godkänd på tentan!

Jag är så glad. Jag klarade min tenta, var så säker på att ena frågan skulle bli underkänd. Jag har haft tentan hemma i nästan en hel vecka utan ha öppnat den för att jag var rädd hur besviken jag skulle bli.  Nu ska jag verkligen plugga till nästa tenta, känner mig väldigt moteverad! Så får jag lön nästa vecka, ganska bra med tanke på att jag inte jobbat så mycket. :p

Vad har mer hänt denna vecka? Jo, har lånat Fredriks kamera, med gamla bilder från min student. Måste lägga in de på datorn. Varit i skolan både tisdag och onsdag. Jobbade även igår efter skolan, det var lite stressigt, så det tänket jag vägra göra framöver :p Jobbar ju hela helgen. Räcker inte det?

Ska väl diskutera med mina bröder om vad det blir för middag...bye

//Emma

Kommentarer
Postat av: anna

Va kul att du klarade tentan:D grattis!

du får gärna visa bilderna sen;)

2008-11-20 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0