Trött

Tjenare brudar!

Idag är det en så seg dag alltså, vill bara att klockan ska bli 16.00 eller att jag får gå hem tidigare för det är sååå dött här på jobbet. Är less på det här gråa som vi kallar himel, vill att det ska vara sol och jätte varmt. Så man får lite solljus på sig :). Det mår vi alla bra av.
Så ikväll ska jag bara lata mig lite, dricka lite vin och se på någon film, har blivit en fredags vindrickare :P bara för att fira att det är helg och att man är ledig :)

Så i helgen ska vi försöka hitta en vinterjacka till robin, var sjukt kallt ute idag (-4) men det känndes kallare. Har fått hem robins julklapp nu som jag ska hämta på ica. Beställde ju en bild på mig och han på en canvas tavla :) så jag hoppas den är fin så den inte ser förjävlig ut hehe.

// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0