Trött!

Jag är så extremt trött idag! Kan bero på att jag inte sov så mycket igårnatt, men usch va jobbigt de är:P Känner att jag har en hel del saker jag borde göra, men jag orkar inte göra nåt av de:P Drygt:/
Och så är jag jättesugen på chokladbollar! Men orkar jag göra de? Nää:P

Idag var ändå en bra dag, med två bra lektioner:) Våran skrivlärare Torbjörn är riktigt bra måste jag säga!
Dock var ju inte vädret det bästa idag, men men får väl hoppas att de blir bättre snart:P

Ikväll är det desperate housewives som gäller! Jag och mamma är redo! Undrar vad som ska hända i dagens avsnitt;)


Nu ska jag göra mig lite te! De lär jag väl orkar göra iaf!;) Ha en trevlig kväll allihopa!

pusspuss/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0