tjolahopp!

Hej svejs! sitter och kollar på parlamentet och msnar och dricker te! fullt upp med andra ord;)

Helgen har varit bra, förutom att jag blivit dunderförkyld:P inte så kul...men jag har jobbat ändå:P gillar mitt jobb så mycket så kan inte slita mig även fast jag e sjuk;) idag var ju även min beundrare på jobbet...en av guiderna:P förra gången han va på jobbet ville han ha mitt mobilnr (vilket han inte fick) och idag sa han till en annan guide att jag var hans flickvän...hmm...stämmer inte riktigt kanske, men men

Imorn är de skola:) vill verkligen gå...vill inte missa så mycke:/ så jag hoppas jag mår bättre imorgon!

Nästa helg ska vi tydligen ha filmkväll hos laura:D ska bli riktigt kul!

Men nu ska jag nog se nån bra film och bara mysa:) ha de så bra allihopa! hörs o ses;)

puss! /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0