Söndag

Jag har tråkigt. Min första söndag som jag är ledig på länge och har inget att göra. Alla är upptagna, jag skulle egentligen också vara upptagen, med att åka till min syrra och gratta hennes yngsta son och man.
Men neeej...Mamma och Kurt drog utan mig. Snacka om dissad!

Ni inser väl detta att jag kommer spendera hela dagen med att lata mig framför datorn och se så många avsnitt av South Park jag bara kan och tracka Laura,Kakan, Anna och Ica med detta. :p Och förmodligen alla andra som kommer att snacka med mig. Men jag tror att jag börjar med Ica...
Jag kommer att bli så irriterande...hehe...

//Emma

Kommentarer
Postat av: anna

haha de ser jag fram emot;)

2008-11-02 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0