Söndag och massa snö ute!

Hejhopp era spillevinklar!

Den här helgen har vart välidigt aktivt. I fredags så var jag och kakan på 20 års fest med typ 25 pratiga tjejer, man vart tondöv efter en timme haha. Men det var väldigt kul åt massa god mat och drack vin :) hur bra kan inte det bli. Sen så skulle de vidare ner till kung carl men jag, kakan och karin åkte hem. Var lite trött så hade inte orkat festa vidare. Vet att jag är lite tråkig just nu men det är så jobbigt att gå upp klockan 05.00 varje dag.

Sen i lördags så åkte jag och robin in til lstan och kollade på lite jeans till han men han hittade inte nått, kan förstå det. Är jtte svårt att hitta ett par som passar perfekt. Närjag ska leta så tar det typ några gånger innan man hittar ett par. eftersom man har sån konstig storlek 30/30.
Sen gick vi och åt på en resaurang som typ hette "Michelangio" som den där låten ni vet. Åt oxfileé med massa gott till :)

Sen idag, SNÖÖ haha typ insnöade, vart inne hela dagen och slappat, tagit hand om robin som har ont. Ätit mat hemma hos farmor ochså, gott gott. Pitepallt hehe :P


Hoppas att ni tjejer också haft en bra helg :)

Puss Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0