Söndag igen!! Var tog helgen vägen?

Ja så var det söndag igen! =( Vill att det ska vara fredag igen=) Så man inte behöver jobba imorgon! =P Fast jag har inget att klaga på egentligen för jag gillar mitt jobb väldigt mycket=) Det är de där med att man ska gå upp på morgonen som är jobbigt!=P

Aja sammanfattningen av min helg=

Fredagen= Jobbade drog iväg till Ica  för att titta på film=) Emma var där med=) vi såg filmen och ja Emma jag går inte alltid ihop med guacamolen=P Stackars Oskar=P När vi hade kollat klart på filme så drog jag mig ner till stationen för att möta Oskar=)

Lördag= Meningen med denna dag var att jag skulle hinna med att åka till systemet ,kyrkogården och sen till simhallen för att fixa lite grejer=P Men de slutade så här.

Dagen började segt ingen av oss ville gå upp! Men efter många försök kom jag upp ur sängen=) åt frukost jada jada... Sen skulle jag då åka till systemet men inser då att systemet är fucking stängt!!! De var ju en röd dag!!
De ända som vart rätt var att jag och Oskar knatade till kyrkogården=)  Där vi fikade =) Jag hade faktist lagat varm choklad till honom och kaffe till mig=) Hade med lite pistagenötter som färdkost=) Man måste ha färdkost även om vi inte åt en enda så fanns dom där iallafall=)=P

Sen på kvällen så åkte vi på haloween middag=) De var jätte trevigt=) Jag klädde ut mig som vanligt till svart ängel=P alltid samma sak=P Vi åt jätte god middag och så fick vi tårta efteråt=) Kring tolv så bestämde vi oss för att ta busse hem=)

VI missade den!!! så jag ringde hem till mamma så vi fick sova där!=) Oskar hade då blivit lite dålig fick typ feber eller något de var därför han ville åka hem med den tidigare bussen tror jag! =P Men han sa inget om det då=P!

Söndag= Vi åt frulle och sen åkte vi till stationen=) Jag tänkte att min buss gick hel så jag hade en kvart på mig att handla min latte på presbyrån:P Men när jag kom fram till kuren så stog det att den bara gick halv=P 45 minuters väntan!!!! Aldrig!! Jag gick hem till mormor=) Sen tog jag bussen hem! Jag är inte lat! (Vet att det bara tar tre minuter från min mormor hem till mig med bussen=P) hade bara klänning och strumpbyxor på mig de är faktist kallt!
Nu väntar jag på att disken ska bli klar så jag kan gå hem till mormor ska slagga över där=) Fett nice=)

Tackar mamma för att hon lät oss sova där!!=) Hade blivit sjuk och grinig om jag fått vänta på bussen i den kalla natten!:P

De var min helg!=)
//
Kakan Party like a rock star ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0