Snö!

Åh vad jag älskar snö! :D helt underbart! blir så glad bara jag tittar ut genom fönstret! ^^

De va jobbigt att gå upp ur sängen idag, var så trött! ville bara ligga kvar och snooza så länge som möjligt:P

Det gick bra att jobba iaf, fast både jag och Therese va trötta:P och kallt va de! men de va kul ändå;) fick träffa Zohra idag också! har saknat henne, hon är så jävla rolig:D synd att man inte får träffa henne oftare:/ men vi ska tydligen på julbord snart fick jag veta idag:) ska bli riktigt kul:D

Laura du är ju så underbar! älskar dig med! jag hoppas du mår bättre snart:/ mamma laura ska må bra ju! annars blir lilla moster anna ledsen:/

Ha de bäst allihopa! Hoppas vi ses snart! Tycker vi ska ta en fika snart igen! Säg till när ni kan och mår bra:)

Puss o kram!

Dagens låt:
Kate Perry - Hot N´cold

You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0