Shit vad alla flickor var duktiga då

Ni har ju lyckats uppdatera ordentligt i bloggen. Är så stolt över er! Blev ingen uppdatering av mig igår, var riktigt slut så öppnade aldrig datorn. Och eftersom Kakan försöker fjäska för bebisen som jag har i min mage så försökte hon få mig att komma till Ica och ha filmkväll :P Men eftersom jag var trött och egentligen bara ska ta det lungt så tackade jag nej. Ok, kanske inte är sååå ansträngande med en filmkväll... Men blir faktiskt jobbigt att gå. Får sånna smärtsamma sammandragningar.

Idag vet jag att Ica är en av de lyckligaste flickorna på jorden. Hehe. Hennes älskade Robin flyttar ju äntligen upp hit :) Upp till oss i Stockholm. Är riktigt glad för deras skull :) Äntligen kan det söta paret få bo ihop :) Och tr är ju att Robin är schysst också :P

Och så antar jag att Kakan också är glad idag, har för mig att hon skulle gosa med sin pojke idag också. Och min pojke, han jobbar och tjänar pengar :P Men vi hade en mysig dag igår med ultraljud, pizza och film :)

Anna ligger säkert bakis uppe i Torsåker och laddar för en ny partykväll :P Och Emma, ingen aning om vad hon gör. Men jag saknar henne. Länge sen vi sågs. Vi brukade ju dejta på LaCampana eller på nåt annat mysigt sätt :P Måste hitta på nåt med henne nån dag :)

Min dag består av slapp, bloggskrivande, tvätta lite och sen ska jag till mamma senare. Hon ska göra smörgåstårta, så jag och älsklingen ska dit och käka :)

Inte för att göra reklam, men mer babbel från mig hittar ni på min privata blogg ---------------> laurasnya.blogg.se

Ha det bra alla!

//: Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0