Seg dag!

Denna dag har varit så otroligt seg.
Ruschen på jobbet kändes som den aldrig riktigt tog slut, orkade inte mer, och de ville att jag skulle jobba till de stängde. Ha! som om. Nu är jag så trött att jag faktiskt inte riktigt orkar hålla mina ögon öppna.
Jag hatar att jobba helger, varför kommer så mycket folk till oss? McDonalds ligger presis utanför! Slösa pengar på dem. Vissa vardagar är det så lite att man inte har nått att göra alls.

Pappa och Anette kom förbi och hälsade på, så jag har gratta honom på fars dag iallafall.. Var lite orolig att jag skulle glömma bort, är inte speciellt känd för mitt stora minne, om man säger så.
Nu tappade jag tråden, skulle skriva nått, men kom inte på vad det var. Kan då inte ha varit så viktigt då.
Ska nog tracka Laura på msn.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0