Såå seg!

Hehe det gick hett till igår då vi var på middag hemma hos robins syster. Fördrink och två glas vin på en måndag :P!!! Hur normalt är det att smådricka lite början av veckan? Inte normalt för mig iallafall, men det var super trevligt. Och hon gillade pusslet jag hade köpt till henne :) så glad.

Och jag tog min oskuld :P åkte roslagsbanan för första gången och jag var så närvös för att det stog så dåligt vad alla platser hette och han chaffisen sa typ prassel i högtalaren så man hörde inget. Men vi kom av på rätt ställe som tur va.

Så idag är jag väldigt seg, ska bara hem räkna matte i en timme och sen ska jag ligga i sängen och se på TV hela kvällen. Kanskeäta glass :) så gott.

Tjejer vi får ta och hitta på något sen nån dag.

Puss // "Jessie" hahaha så fult // Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0