Oh my god the killed Kenny!

Idag har varit en upptagen dag. Varit i skolan sen 10.30 till 15, sen har jag träffat min kompis Anna, har inte sett henne på månader, så det var jättekul. Tog fika på Cafe blåbär i stan och snackade en massa skit som vanligt. Det är kul att snacka gamla minnen. :) Vi gick runt stan och fönstershoppade en stund innan vi åkte hem. KOm precis hem, sitter och skriver med tvn på nu. Stargate Atlantis på 6an. Ska se lite South Park snart. :D yeah

Vad har mer hänt idag? Jo, jag ahar börjat på en ny bok, Caipirnha med Döden. Det är rolig mörk historia, den har gått åt ovanligt fort, har bara 3 kapitel kvar. Jag gillar oftast inte svenska författare, men Maria Ernestam som hon heter, är väldigt duktig. Tror t.o.m mina icke läsade kompisar skulle gilla den här.
Ica, tror jag nog om bara orkade. :p haha som om.

Lauar messade om en lekkväll...ska bli kul, har inte träffat henne på evigheter, sen att jag faktiskt är ledig imorgon så kan det bli lite senare idag :p

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0