Min helg!

Jag har vart lite lat i helgen, har inte riktigt orkat knappat på min dator :P

Men i fredags så jobbade jag och på kvällen kom Kakan och emma, vi såg the crow, har skrivit om det tidigare.

Sen i lördags åkte jag in på förmiddagen å mötte upp Robin som nu har flyttat hit :). Så skönt.

Men under lördag dag så kollade vi på Sex and the city, hehe robin tyckte den inte var så dålig som alla killar skrev om i tidningeb för några månader sen.
Vi åkte sen till kyrkogården och tände lite ljus på farfars och gamla farfar och farmors grav. sen åkte vi till sigtuna och åt middag hos min kusin som fyllt 9 år. Ägde på singstar hahaha :) slager hits haha. Sen efter det så åkte jag och robin till Milsina på halloweenparty där therese och oskar okså var. Therese hade klätt ut sig så fint hehe.

Fast det bästa var nog när hon tog på sig en peruk (svart långt hår) Och gjorde världens konstigaste och lite läskig min. Hon har foto på det :P sexy women.

Sen i går så var jag och robin inne i stan, han köpte en skit snygg bärbar dator som jag oxå får leka med, hihi. Så såg vi nya Jeams Bond filmen, den var bra faktiskt :) så den borde ni se om ni sett alla andra bond filmerna. Vi satt i jätte sköna biostolar och i en jätte sal som jag aldrig vart in i. Det var kul.

Så idag då, sitter och "jobbar" det är rätt lugnt nu för tillfället. Sen ikväll ska jag och robin hem till Maria (hans storasyster) som fyller år. Hon bor hos sin kille nån stans i djursholm, så vi får se om vi hittar dit. ska åka roslagsbanan :| läskigt aldrig åkt den förr. Så vi ska käka middag och sånt mysigt :)

Puss // Jessica

Kommentarer
Postat av: Laura

Får du gosa massor nu då ;P Och så måste vi ses nån dag :)

2008-11-03 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0