Min helg!

I lördags så var jag och robin in till stan och då träffade vi therese, oskar, anna och kocken :) det var trevligt fast jag kände mig lite stressad för att vi skulle hinna med det vi skulle göra inne i stan. Så ni får ursäkta om ni tyckte jag var stressad eller nått.
Sen när vi kom hem så tog vi det bara lugnt var helt död. Spelade lite chicago med mamma och pappa och jag van inte en ända gång :(. Sen i söndags så var det en slappdag, vi var ute och gick en promenad och så såg vi på astrid lindgrens filmer :P. Lagade jätte god mat :) typ nått indist

Så idag är det en riktig seg dag, ska till optikern på kvällen och säga att mina linser jag fått pröva är så tjocka och att mina ögon blir super torra. Så får se hur det blir med linser, skulle vara väldigt skönt.

Filmkvällen i helgen... Jag kan hela helgen men skulle va kul om vi hade det på fredag. Och vad ska vi se för skojjiga filmer?


Puss// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0