Måste man verkligen skriva rubriker?

Så var det måndag. Och skolan har kommit igång igen. Med en ny föreläsare, han verkar rolig, så det ska nog vara ganska roligt att gå på föreläsningarna nu i en månad. Hoppas jag iallafall... men jag har haft felom det förr...
Så ringde en utav skiftledarna på jobbet och frågade om jag kunde jobba imorgon kväll..och mes som jag är sa självklart ja. Men vad fan, jag behöver pengarna.

Jag har varit ovanligt effektiv idag, skola, lagat wok till middag, det var jätte gott om man har lov att skryta. :p Och sen har vi varit och handlat, nu har jag den sista draken i min serie. :D Och så var jag tvungen att köpa mer cola. Har ett smått beroende...Kakan förstår.
Såg Laura när jag satt på bussen hem från skolan, har inte sett henne på nästan 2 veckor nu, det var typ min dag...

Så mycket mer kommer det nog inte hända, // Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0