Måndag...igen..

Skolan var intressant idag, men vad fan vad det värker i handen, snacka om min föreläsare kan snacka. :p
Jag ska till min bror idag, är bara hemma, för att äta, packa om duscha innan. Ska bo där nu i ett par dar, har inte bestämmt hur många än. De ringer från jobbet konstant, under tiden jag var på föreläsning. När jag inte svarar för tredje gången betyder det att jag inte kan jobba!

Men om det blir på fredagen vilken tid? För jag kan inte stanna så länge för att jag ska jobba på lördag. Och sen kan vi kanske skippa en massa skitfilmer som innehåller kärlek och evig lycka. Och inga filmer som är räknade som komedier men är inte roliga. Det måste finnas något bättre. SNÄLLA!!

//Emma

Kommentarer
Postat av: anna

haha men emma då;) jag vill se en rolig komedi!:D fast jag är nog öppen för de mesta:) så bestäm ni;)

2008-11-10 @ 17:49:14
Postat av: Laura

Så länge vi inte kollar på en film med väldigt djup handling..

2008-11-10 @ 18:13:16
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0