Lussebulle utan saffran?

Mja dom måste ha glömt saffran i min lussebulle jag köpte påväg hem från skolan idag...ganska illa..jag som va så sugen på lussebulle...och så smakar de inte ens lussebulle!
Jaja...
Just nu sitter jag och kollar på tv och dricker te med honung och försöker bli frisk...de e så tråkigt att vara förkyyyld!

Imorn ska jag vara i skolan kl 9 och träffa min grupp, ska arbeta och få lite saker gjorda!

Idag var en rätt bra dag förövrigt:) höll på med indesign och photoshop:D gillar dom programmen...så de va skoj:)
Va dock lite jobbigt att sitta där o snörvla o ha huvudvärk...men jag hade kul ändå:) min klass är för härlig;)

Snart börjar desperate housewives!:D wohooo! mamma och jag är väldigt insatta ska ni veta;) jag hoppas ni följer de ni med! jag håller på att få kocken intresserad också...han verkar faktiskt tycka att de e lite bra ändå!

Åh vet ni vad! Igår drack vi glögg här hemma:D de va mysigt:) även om jag inte riktigt va nåt större fan av den där blåbärsglöggen...(håller mig till vanlig glögg) men de kändes så juligt...åt pepparkakor också:)
Känns mysigt att de är jul snart! men jobbigt....måste man ju ut o leta julklappar till en massa folk:P
Undrar när snön tänker komma...på riktigt alltså...om den nu tänker komma på riktigt:P hoppas iaf! :)

Nej nu ska jag sluta babbla! halvtimme kvar!

puss o hej leverpastej! / anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0