Känner mig som en potatis som slagit rot

Ja då var det dags igen=P fick ett mess där det stod något om att jag inte blogga:P nu kommer ett inlägg=):P
Känner mig lite taskig och sen känns som att jag är en potatis! Jag har slagit rot precis som potatisar gör! De hamnar i samma spår. Inte för att potatisen kan ta sig där ifrån men men. Gillar liknelser även om dom inte alltid är dom bästa:p
Känns som att det ända jag gör är att jobba jobba jobba! inte för att mitt jobb är dåligt eller så men de känns bara som att allt blir samma hela tiden=( aja man ska inte deppa man har juh alla er tjejer ,oskar  och familjen. Som man nu knappt hinner se! aja livet blir bättre=)
Snart är jag pentionär och är ledig hela dagarna=) om jag inte dött då=P Jag tror att mitt inte optimistiska inlägg beror på min förkylning den har liksom försvunnit och sen kommit tillbaka!= ( håller nu förtiden på att hosta upp lungorna och sen sitter jag på tåget och grinar=P Du vet man får rethosta som inte ger med sig så man håller igen och då börjar ögonen rinna eller i mitt fall spruta!;P Stackars den som sitter mitt emot mig:P

Helgen blir fet nice=) ska imorgon på nån slags fest med Oskarianen =P lördag kanske umgås med ica=) söndag ta det lungt =) Är ledig i helgen=)

Ja nu känner jag mig lite gladare  hej hopp gummi plopp=) ni trodde det skulle stå något snuskigt men inte=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0