Kakans eviga babbel om allt mellan himmel och jord=) plus helgens bravader=p

HELGEN= Oskar var hemma=) så i fredags åt vi pizza och kollade på dobidoo=) Fett nice=) Vi äger på att sjunga med!!:P
Lördagen spenderade jag på jobbet med Anna vi märkte grejor... en,två ,tre och sen vipps så tog det tre minuter att märka ett halsband snacka om att försöka fördriva tiden;P  Sen fick vi som ni andra redan vet sällskap av Anna,Kocken, Robin och Ica Jag skulle leta skor=) Tur att ni inte visste vad ni gav ge er in på när jag sa att jag skulle handla skor:P aja tillsist hittade jag tre par skor=) Jippi slipper gå med håliga dojjor=P känndes lite obehagligt när man kännde vattnet sippra mellan tårna när det regnade:p hehe

Söndagen vart lugn=) jobba jobba jobba:p aja man måste få in lite parnige som min mormor skulle sagt=P
just nu så sitter jag här och skriver lite skit:p Spelade wii nyss bror min har tagit hem ett wiii=) De är kul!!
Han spöade mig i bowling!!=( Nu är jag lite bitter för det men jag får väl slå honom en annan dag:P Kände mig lite ring rostig;) kan skylla på det=)

de var min helg:P

Kom på en sak! jag gillar inte affärer som ska envisas med att inte ta kort!! eller sånna som tar avgift för att dom ska ta kort! Hallå bara för att jag skulle handla lite choklad i fredags så vart jag as pisst var tvungen att springa till automaten!!  Men tur att jag åt chokladen sen för den var fan värd all möda=) Smakade faktist nya lind shokladen med citron och ingefära skit gott var det=) mmmm me like=) aja nog om detta nu ska jag sova=) längtar efter min säng och min vete kudde=)
// Kakan


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag åt den där citron och ingefärs chokladen för typ en vecka eller så. Den är super god :)

2008-11-11 @ 08:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0