Hello!

Snart är det fredag, ska bli völdigt trevligt med filmkväll hemma hos laura :). Undrar bara om man ska ta med sig egna filmer eller hur ska vi göra? Och när ska vi komma :P?
Och så hoppas jag att man inte köper dubbelt av gottesaker i morgon. Men vi skulle käka middag hemma och sånt innan man kommer eller?
Men den här veckan har vart rätt enformig, jobbat och sovit. Så är det så här livet kommer vara i 50 år till eller?

Usch snart är det jul och man måste köpa massa julklappar, jobbigt för man vill ju inte slösa så mycket pengar. Ska ju betala typ 2000 kr till jäkla tandläkaren som ska borra hål. Inte bara ett som kakan hade utan två jäkla HÅL!!!!
Och det ska jag göra i december två veckor innan julafton.

Sen senare idag kanske jag åker in till stan och glor lite :). Måste rasta av mig. Sitta inne hela dagen mår man inte bra av. Måste få andas in lite avgasluft :P Stockholm is da shit :P eller nått man bor ju där så varför inte haha

Varför säljer dom lussebullar och julmust en och en halv månad innan jul? man hinner ju tröttna på det, och lussebullarna ser ut som om nån har äcklat sig med dom, ser inte goda ut alls, så där bleka utan saffran typ. Mmmmm hehe.

Igår såg vi på en ny film med brad pitt som heter så mycket som öööh. kommer inte på det just nu. Men det var massa andra kändisar med. Pitt är så ful i den filmen iallafall, värsta bögfrillan :P Men den är inte värd att se på bio så ladda hem den! Juste den heter Burn after reading.

Nä nu ska jag jobba lite :).

Ha det gött// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0