Helgen!

I fredags var det ju filmkväll men då var jag inte på så bra humör, ni vet flickor. Men det var trevligt att vara med er vart lite gladare :). Sen när jag kom hem så var det lite bättre kunde sova.
Sen i lördags så var jag hemma hos Therese hela dagen och kvällen åt lunch som hon hade gjort. Det var jätte gott!
Sen senare på kvällen fick hennes bror hem lite gäster så vi åt hemgjorda piroger som var väldigt goda, speciellt dom med spenat i dom smakade ljuvligt.

Drack massa cider och therese hade köpt den nya cidern som smakade vinegum, dom där svarta. Den var god men blev väldiigt söt efter ett tag. Man får nog dela den där på två tror jag.
Therese och anna skulle sen ut på kvällem men jag åkte hem för att mysa med robin som mådde mycket bättre :). Och så hade jag inte orkat följa med heller för somnade typ när jag kom hem, såg en film, början och slutet hehe.

Sen i lördags så snöade det lite, väldigt blött att gå ut i. Men jag åkte in till stan med mamma. Kollade lite i affärer köpte två t-shirtar och en jätte skön stickad halsduk ni ska få se den, underbar. Sen så mötte jag robin vid hans jobb på kvällen för vi skulle ut och äta lite god mat eftersom vi vart ihop i ett år idag :) :) känns underbart tihihi..

Så måndag igen då.... Var sjukt jäkla kallt i morse, men det är skönt att det är blå himmel ute nu så man kan sitta inne och njuta av att det kommer vara fint väder hela dagen :). Ska klippa och färga mitt hår idag :) ska bli skönt, få bort den jätte utväxten jag har. Sen ska jag och älklingen laga middag och bara ta det lugnt.

Vi får ta och ses i veckan tjejorna :) fika eller nått. Jag kan hela veckan.

Puss // Jessica

Kommentarer
Postat av: anna

grattis på ett-årsdagen! i efterskott:P:)

2008-11-17 @ 14:39:53
Postat av: Jessica

Hehe tack :)

2008-11-18 @ 09:50:02
Postat av: Laura

Uhh grattis! Hade fått för mig att det var dej 17/11 ni vart tillsammans :P

2008-11-18 @ 12:02:04
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0