Hej svejs!

En ny dag på jobbet, väldigt lugnt just nu men var lite fartigare för en stund sen.
Men jag längtar bara tills fredag kväll kommer så att man vet att man är ledig i två dagar :) ska bli så skönt är helt slut i kroppen. 
   Gick först hem igår liksom så trött var jag, säkert den där sprutan jag tog i förrgår.
Det var trevligt att träffa alla tjejer igår kväll :) Ni fick så fina frillor :P haha.

Idag börjar ju Robin jobba sin första dag och jag kan säga att han var så närvös när jag ringde han för en stund sen, tror att han inte sovit så mycket i natt.

haha höll på att ramla i morse :P sjukt halt. Vad ska man liksom ha för vinterskor så man slippe ramla runt då det blir riktig vinter? Eller ska man ha såna där heta dubbar som alla gamlingar har under sina skor kanske.....

Usch ska till tandläkaren ikväll :( hoppas det inte blir för dyrt. Kan ju hoppas att det kostar runt 300 kronor iallafall.

Det är farsdag på söndag, har någon nått bra present tips?


// JESSICA 


Kommentarer
Postat av: Laura

En helt vanlig undersökning går ju på 600 kr hos tandläkaren.. Så vad de kan göra för bara 300 vet jag inte :P

2008-11-06 @ 10:35:53
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0