hej jag är en rubrik!

Va ni klagar på de där med rubriken:P tycker dock också att den känns rätt onödig...men men, spela roll liksom!

Nu ska ni allt få en liten uppdatering! Hade ju tänkt att jag skulle skriva och berätta om i fredags...men sen blev de inte av och jag blev lite sjuk och pallade inte sitta vid datan, och sen va jag i skolan och....jada jada (som therese så fint brukar säga)
Men! iaf.. hade jättekul i fredags med Jocke och gänget. Började festen i torsåker med Jocke och Jimmy och drack lite och rökt vattenpipa, sen åkte vi hem till Josefin där det var en massa trevligt folk:)
Efter att ha kört en hel del olika ölspel, (och då menar jag olika kortspel där man ska dricka) så bar de iväg in till folkan i hofors! Där va de ju fullt ös som vanligt;) iaf efter ett tag..när det hade kommit lite mer folk:P
De blev en hel del dans och dricka och de va riktigt kul faktiskt:)
Sen när vi hade fått nog, eller rättare sagt när dom stängde, så gav vi oss hem till torsåker igen i en taxi.
Väl hemma sprang jag direkt upp till sängen och la mig..va väldigt trött:P
Sammanfattningsvis var det en väldigt trevlig och rolig kväll:D va jättekul att träffa alla! speciellt vissa;)
På lördagen åkte jag tillsammans med mamma, Jenny, Ulla-lena och Carro till borlänge för att shoppa lite:)
Och på söndagen åt vi frukost, såg på mamma mia (så jävla bra film) och sedan åkte vi hem till sthlm igen...vilket var lite tråkigt:/...hade lätt kunnat stanna längre:P torsåker är ju för underbart asså:) va så mysigt med snön där uppe också^^
De var min helg de!

I måndags var jag ju då hemma för jag mådde inte så bra:/ låg i sängen hela dagen:/

Och igår va jag i skolan som vanligt. Hade en skrivlektion med våran sköna lärare Torbjörn som sa att "efter den här lektionen så kan ni alla kalla er för journalister" så, aa...nu är jag journalist, för er som inte visste de! ;)

Idag då! Idag har jag varit i täbycentrum med mamma:) köpte en farsdagpresent och så hittade både jag och mamma varsina fina skor!:) Sen så åkte jag och tog min tredje twinrixspruta, så nu är de gjort! :)
Och nu ikväll så var vi ju alla tjejerna hemma hos Laura och drack lite te och snackade skit och sånt:) de vanliga ni vet;)
Älskar våra myskvällar:) Idag var de ju även två killar med! Robin och Fredrik! de är inte alltid de händer!
Dom lär ju iofs inte tycka att de är så kul att lyssna på vårat tjatter:D hehe men men deras val;) kul att dom var med iaf:)
Kanske ska lägga upp en bild från nån kväll snart;)


Nej hörninini! Nu ska jag sova! ha de bra allihopa! vi hörs;)
Sov så gott! :D

puss! / anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0