Håller med Emma om att rubriker är onödiga :P

Jahaja. Kanske jag också borde uppdatera här. Idag ska jag till farbror doktorn och sen till mamma :) Vill gärna hitta på något med flickorna nån dag, känns som länge sen man såg Emma. Förutom igår när hon åkte förbi med bussen :P Men då kunde man ju bara vinka.
Katten ligger som vanligt och snarkar för fullt här bredvid mig. Stackars liten som är sjuk, hoppas hon blir frisk snart så man slipper gå till veterinären.. Sånt är lite för dyrt tycker jag.
Står mest still i huvudet nu, som så många gånger förr :P Försöker skriva något vettigare nån annan gång istället.

Hej

//: Laura

Kommentarer
Postat av: kakan

imorgon onsdag? alla flicker?

2008-11-04 @ 23:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0