Godis....mmm...

Fan vad alla verkar glada över snön? Det är omöjligt att ta sig någonstans! men måste erkänna att det är mysigare med snö, så länge man är innomhus! :p
Fan vad stressigt det har varit och jobbat i helgen, i söndaga var vi tre personer för lite! Stressade som fan Och då hade vi ändå Matte som stannade till stängning och hjälpte till trots att han var ledig. Stackars Joanna, trodde hon skulle börja gråta när allt gick åt helvete. :p Men,men..och självklart ringde de och frågade om jag kunde jobba, men idag sa jag faktiskt nej. Skulle til lstan med Emil. Han ville shoppa, jag däremot spenderade inte ett öre! :D Vill börja köpa julklappar, men vet inte vad jag ska köpa. Sen att han har haft sin sterio på där nere med jullåtar hela dagen.
Mamma bakar lussebullar nere..kan känna doften redan nu :P
Tack Ica för mailet! Det kommer att behövas! :)

jag är godissugen!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe ja :) tänkte skickar lite mer om jag hittar nått som jag önskar mig :)

2008-11-25 @ 08:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0