Glad men förkyld:/

Hallå hallå! :)

Jag har precis haft en telefonintervju med en trevlig kille på conceditor..ett företag som håller på med wordpress där man kan göra bloggar och annat kul;)
Känner mig väldigt duktig;) spelade in samtalet så jag slapp sitta och skriva ner allt direkt...kan jag sitta i lugn och ro sen! Smaaaart va?;)

Nu drog Jocke och resten iväg också, dom ska ju in till stan och se slipknot:P inte direkt min favoritmusik..men hoppas dom får kul:) Jocke ville tydligen stanna till fredag, så förhoppningsvis får man hitta på nå kul med honom innan han åker hem:) är ju inte varje dag han är här och hälsar på liksom!

Nej nu ska jag snart ta o käka lite...sen kanske jag och mamma ska åka och kolla på lite kläder...hon ska ju på nå julbord snart och vill hitta nåt fint hon kan ha på sig:)

Förresten! måste ju säga Grattis till Niclas som fyller år idag!:D inte för att han läser min blogg då...men ändå:)


Ha en underbar kväll! / anna

Ps, kul att du läser min blogg toktjejen;)

Kommentarer
Postat av: Maria (toktjejen)

Klart jag läser din blogg, hihi!

2008-11-12 @ 20:01:33
URL: http://blog.hagglof.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0