Fiskbullar är bästa bakismaten!

De är sant! De är så j'vla gott med fiskbullar när man är bakis! testa;)

Men hur blev kvällen nu då?
Mja, man kan väl säga att den blev som förväntat;) vi dansade och drack en hel del, kanske till och med för mycket (vilket jag och Therese kände av när vi vaknade imorse) men vi hade iaf väldigt kul! och jag lyckades även få med mig Johans tjej Natalie med ut:) riktigt trevlig tjej de där:)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på tv med mamma:)
Hoppas ni haft en jättebra helg allihopa! :)

Måste passa på att säga Grattis på födelsedagen till Karlsson!

Tjolahopp tjolahej! / anna

How can I move on when I'm still in love with you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0