Vill ha snö!

Idag hade vi julfika i skolan....de va ganska tråkigt, men men alltid kul att få pepparkakor! :D

Jag saknar er tjejer! Se till att bli friska nu kakan och ica så vi kan ses allihopa:) vi kan ju inte ha julklappsutdelning i mars liksom:P;)

Imorn ska jag och min underbara projektgrupp träffas och arbeta med PLG! Har vi tur får vi träffa håkan också:D (Elisabeths hund) Och jag hoppas att Maria har bakat igen, för dom där muffinsen vi fick sist va riktigt goda!


Sov gott allihopa! Vi hörs och ses:)

Dagens låt är helt klart Kate Perry - Hot n cold

Puss!


Kommentarer
Postat av: Maria

Blev ingen bakning till idag, jag får skärpa mig till imorrn.

2008-12-17 @ 17:37:00
URL: http://blog.hagglof.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0