Min Helg!




                                                                             
                                         

Fredags kväll så kollade vi på en film och gjorde inte så mycket mer, skönt det med. Sen i lördags så var vi in till stan. Det regnade då så vi var typ där i två timmar. Var så mycket folk och det var inte kul att gå där. Köpte två julklappar iallafall :). Sen så var det tänkt att therese skulle komma över men det vart inte så. Så jag, robin, mamma och pappa spelade kort... Haha vi drack 3 vinflaskor plus massa annat. Jag kommer inte ihåg nåt från när vi slutade spelet och vägen till sängen! Vaknade upp 7 på söndag morgonen med kläderna på och sminket utsmetat och var värsta bakis. Såg typ ut som nemi på bilden.
Så igår kan an säga att jag och robin sov till 5 på eftermidagen haha

Kram/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0