::Tired

Ja gott folk, idag känner jag meg bara som en påse full med skit. Vill gräva ner mig i min säng och bara ligga där, är så trött. Och det blir inte bättre av att gå upp tidigt heller så det ska bli så skönt i morgon då man är ledig och inte behöver göra så mycket. Plus att jag vill bli frisk. Har blivit förskyld och så har jag ont i öronen. Kan det inte bli bättre än så här :P!?! Men annars är det rätt så bra med mig. Igår kväll så hade jag filmkväll med mig själv, såg kärlek på menyn, den är för gullig. Sen kiki tror jag den heter, en japans animerad film och sen 27 dresses :) bra filmer det.... Men ikväll ska jag nog sova eller nått då jag kommer hem. För i morgon ska vi åka och handla lite mat och sen lite dricka, så jag vet inte alls hur vi gör sen på kvällen. Tycker att nyår är lite överskattat faktiskt, men den kan vara rolig ändå :P. Sen åker jag och robin till gotland på fredag morgon och kommer hem på söndag kväll så ni vet vart jag är någonstans. Ska bli väldigt skönt att få komma bort till en annan plats, lite mer natur och sånt som man mår bra av. Äta massa god mat och ge lite julklappar :) sova hyfsat länge och va uppe till sent på natten. Kram//: jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0