Tihihi...

Therese du behöver inte bli så förvirrad :P hehe.
Det var jag Jessica som ändrade utseendet, tyckte att den här passade bättre till oss tjejer :).

Jag hoppas också att laura och bebisen mår bra. Tänk om vi får en nykomling nu i veckan :) mysigt.

Idag har det vart en givande dag, allt har flytit på så bra så att jag knappt är trött av utråkning nu så här innan man ska sluta :). Och det var vart lite ljusare ute idag, till och med att man såg väldigt mycke rosa då solen går ner i horesonten, lite mysigt att se lite ljus. Annars blir man väl som en grå råtta. Eller en damtuss :P.

Men ikväll ska jag bara slappa, hade tänkt att träna först men skiter i det. Ska bädda rent sängen istället, får träna i morgon eller nått. känna efter om man inte blivit riktigt förskyld.

Vi kan gärna ses i helgen tycker jag :) spelar ingen roll vilken dag, kan allas es och snacka lite skit

Nu ska jag gå hem.
  

Puss/ Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0