Taylor Swift - White Horse

Idag har det varit en effektiv dag. Städat rummet och julpyntat. Julgranen är uppe och klädd. Och mamma har julbakat och ställt fram alla hennes miljoner tomtar :p Så nu är det äkta julstämning hemma. Alla paket är köpta och inslagna, utom 1. Den svåraste att köpa till, jag talar självklart om Icas. Varför kan du inte vara enkel? Som Anna, vet 100 saker jag kunnat köpa till henne. Men nej... Men jag lovar att du ska få något fint. Jag vill verkligen inte jobba i helgen, kommer vara fullt med folk, men som tur är, så är vi dubbelt med personal. Och Så har vi öppet längre. Ska snacka klart med tjejerna på msn och se på South Park. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0