Syntax - Pride

Så, nu var det ett tag sen sen jag skrev sist, så jag får göra en resumé på de senaste dagarna. Har inte hänt något intressant på länge. Julafton var mysig, spenderades hemma hos min bror, med närmsta familjen. Fick fina julklappar. :p Jag vill tacka Laura för klapparna. Älskar dem! :D Passar med byxorna jag köpte tidigare. hehe Ica, ingen blir sur för att ni vill vara hemma. Det ska jag också vara. Vi får ha en stor fest nästa år istället. :P Ska snart åka och handla lite till nyår själv, så ska gå nu. //Emma

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe va bra :) tänkte så man inte gör nån besviken att man inte kan liksom. Så nästa år får vi ha nån fest eller nått istället :) Tack för presenterna jag fick av dig, så fina :) och jag hade inte något av dem motiven hemma.

2008-12-29 @ 15:29:34
Postat av: kakan

EMMMA DU KOMMER!!!!!!

2008-12-29 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0