...Söndag

Idag har jag gjort en god gärning till alla små fåglar, dom har fått massa små bollar fulla med mat så dom klarar vinter. Men jag har gjort lite annat kul också, som att tvätta kläder :P men det är ju ett måste annars kommer man gå naken till slut haha och det vill jag verkligen inte göra. Men denna julvecka har vart bra, ätit alldeles för mycket men inte så mycket godis för den delen :) men man har nog gått upp lite så jag ska ut och gå sen om ett tag. Måste ju gå förbi min blivande lägenhet, se vad som händer och sker där inne. Inte för att man ser in så mycket men det är kul :). Så i helgen har mormor, morfar och farmor vart här på middag och sen igår så var jag ut med Therese och Oskar :) det var riktigt trevligt. Vi var på ett ställe som hette Nivå 22 hehe aldrig vart där förut. Ligger vid Fridhemsplan. En typiskt förfest "krog" där man är i nån timme och sen går vidare. Så idag ska jag äntligen få träffa Laura, har saknat henne så mycket. Känns tomt faktiskt. Så det ska bli riktigt kul, och att få träffa kasper för första gången.. Hoppas han tycker om min lilla present tihi. Det ska bli kul att ge och få en julklapp sen också, och äta pizza haha förut så vägrade jag äta pizza men nu är det faktiskt inte så hatiskt, kanske ibland när man ätit det lite för mycket. Räcker med en gång i veckan iallafall. //: Jessica

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Läs gärna min konsblogg där jag lägger upp porträtt av kändisar m.m. Kommer att komma tävlingar efter nyår. Kolla även in min hemsida www.emmadammdrawings.se.

Kramar

2008-12-28 @ 13:19:40
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0