Ont i öronen, dricker varmt te och försöker bli av med det onda.

Jag börjar bli sjuk :( och det känns obehagligt för det var ett tag sen jag var sjuk ( förskyld och sånt ).. Så jag har pinat mig till jobbet idag och jag funderar om man ska åka hem. Sjukanmäla sig eller hur man nu ska göra, chefen är borta hehe.
Och jag vill ju inte smitta de andra som jobbar här.
Har det väldigt tråkigt idag, sitter bara här i mitt rum och glor vid datorn så när man är hemma så sitter man verkligen inte vid en dator... Förjävligt tråkigt.

Hehe tycker det är rätt kul att therese skickar ett sms varje morgon om hur många dagar det är kvar till julafton :P. Men jag har inte riktigt fått den där julkänslan än. Ska försöka köpa några julklappar, men det är så tråkigt när det är skit väder ute.

Jag saknar mina tjejer :(, alla dom här fika kvällarna vi hade.

Kram Jessica

Kommentarer
Postat av: anna

saknar dom där kvällarna jag med! vi måste ses snart!

2008-12-02 @ 13:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0