önskar att jag kunde

Önskar att jag kunde fixa allt. Vill hjälpa alla men de går inte=(
Önskar iallafall att allting går bra med laura och med bebisen som antagligen kommer ploppa ut snart=) Vill hjälpa dig och hålla dig i handen när du mår dåligt. Men jag hoppas iallafall att alla blir glada av min jul sms varje morgon=) 

Nu från det ena till det andra... ska handla min jacka idag=) sen så är det simskola som gäller ska vara duktig idag:P
Oj sen vill jag bara säga att den som ändrade tema på bloggen kan du /ni vara vänliga att medela det tilll mig för jag gick seriöst in furtio miljoner gånger och trodde jag hade hamnat fel=P Sen insåg jag att jag kunde läsa och att det vara våra blogg:P hehe

Jag håller med anna vill att vi ska träffas=) vad sägs söndag? nej fredag blir bättre kan bara ses då jobbar ju i helgen och jag ska på 40 års fika på lördag=) Grattis till Thomas som fyller 40 år idag=) GRATTIS=)

Just nu sitter jag och väntar på att mina byxor ska torka slängde in dom i torktumlaren:P vet inte om man får ha jeans där men dom blir torra=) Sen väntar jag på sms från en viss herre hoppas allt går bra och jag önskar dig lycka till=) puss på dig=)

Sen grattis till ica och robin=) kommer ta över erat tredje rum bara så ni vet=)

Kramar på alla=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0