...Onsdag

Sitter man här igen då, tuggar tuggummi det är min nya hobby på jobbet. för dom drar ner på operationer så det finns inte så mycket att göra, väldigt långtråkigt.
Men snart är jag ledig nästan i två veckor :) såå guld värt hehe. Ska verkligen vila upp mig.
Jag hoppas det blir bättre väder snart, och att man blir lite bättre i näsan så man kan gå hem till laura och hälsa på henne, för vill ju inte att Kasper ska bli dålig för att jag är typ lite förskyld.

Men har köpt alla julklappar, det är jätte skönt så jag hoppas alla blir glada av sina julklappar sen :). lagt ut massa onödigt mycket med pengar på det.

Så tjejer jag hoppas vi ses snart och att vi får se vad alla ska göra vid nyår, måste ha nått eller har alla planerat nått annat?

Puss //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0