...New day

                                                                                        

Goaste Café Mocha ever! Den finns bara vid bussterminalen i stockholm såå gott hehe.



                                                                                       

Men idag då, var jätte trött i morse somnade direkt på tåget och vaknade upp i Karlberg. Så svart och tråkigt ute att man bara vill ligga under täcket och hoppas att det är sommar ute då man tittar fram under täcket. Men det är några månader tills dess.

Idag så kanske jag får reda på om jag och robin får skriva på ett kontrakt på en trea :):) hoppas för det skulle vara riktigt nice att få ett eget hem att bry sig om. Är lite jobbigt att bo hemma, man vill liksom ha sina egna vanor och tider..


I helgen så var jag och robin ut med Dan och Krille i fredags haha var trevligt, drack lite P2 och killarna drack öl så de steg upp till öronen på dom. Det var massa fjårtis killar där nere som irriterade mig väldigt mycket. Dom var så fjantiga alltså. Usch för att vara 18 och ut på krogen... Sen i lördags låg jag och robin i sängen typ hela dagen :P mådde inte så bra, iallafall jag. Sen på kvällen kom Therese till oss och spelare lite Chicago :) det var kul vann en gång.
Sen igår så var vi på Steninge slotts julmarknad, massa folk men mycket trevligt. Tror jag såg en skådespelare, Hon som spelar Eva i vuxna eva och adam filmen :).

Hoppas ni oxå har haft en mysig helg :) Puss Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0