Lay all your love on me...

En av dom väldigt bra låtarna från den väldigt braiga filmen mamma mia;) kan inte sluta lyssna! sååå bra! men jaja...ni vet ju redan alla att jag tycker om den:P ska inte tjata om de nu;)

Var ett tag sen jag skrev nu, vet inte varför egentligen, har bara inte blivit så:P men nu ni! trogna läsare! om jag nu har några:P

Nu sitter jag och dricker te, lyssnar på musik och msnar! ovanligt va?:P har precis lämnat in en skoluppgift också:) Känner mig väldigt duktig! hehe:P
Idag hade vi fototävling i skolan...vilket var ganska tråkigt, hade förväntat mig något mer:P men men...de var väldigt trevligt efteråt iaf! Jag, Maria och Sanna tog en fika och snackade massa skit:) de får vi göra om;)

Några andra som jag väldigt gärna, och verkligen måste ta en fika med snart är er tjejer! De va ett bra tag sen nu..tråkigt ju:/ saknar er väldigt mycket! Vi får ta och styra upp nåt snart! Annars kommer jag och våldgästar er någon dag ändå när ni minst anar det!;) :P

Ikväll är det Desperate Housewives! Missa inte de;)


Här har ni Dj-tomten! (från julmarknaden på grönan i söndags)


Dagens låt:

Från mamma mia filmen såklart;)
"Slipping through my fingers"

Kommentarer
Postat av: kakan

fett snygg han var=)

2008-12-03 @ 11:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0