känner mig gammal

Du nu börjar det gå utför!! Jag kan inte vara ute som förr!=(  De var i fredags jag kom på att jag började bli gammal:( eller rättare sagt Anna sa det och jag höll med=)

Jag och anna skulle på julbord med jobbet=) De här var alltså i fredags=) Vi hade jätte trevlig vi drack åt och åt lite mer=)  Sen skulle jag och anna fortsätta ut=)  Som vanligt drog vi till Toxic hehe 

Som alltid så beställde vi shots=) nån lakris shot stackars anna hon gillar inte ens lakris! Sen melon shot! =)
Hur som hälst dansade vi hela kvällen=) fast vi var hyffsat o påvärkade=) Men vi blev gammla på vägen hem! Vi somnade på nattbussen och hamnade i danderyd!:P Där var det bara att vänta på bussen=)  De var då vi kom på att vi blivit gammla på bussen!

Igår var jag ute en snabbis med ica på kc=) redbull jägermaister stavas det så? aja hur som helst vart jag lite på lullen:P

Förlåt Oskar för mitt fylle snack  att du bara inte la på luren! :p

idag Pepparkaks bakning=)

//
kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0