Jul lunch!

God morgon alla uppesittar ugglor! Det är rätt så tidigt än men jag har vart på jobbet nu i en timme och morgonen började med lite akuta saker. Men nu är det lugnt hehe, längtar till jul lunchen vi ska ha vid 12 :) MAAAT är så sugen på allt gott dom har köpt. Såg det i kylen igår innan jag gick hem.
Men idag är det torsdag och det menas då med att det är en dag kvar på denna jobb vecka, sååå skönt är så trött.
Hatar det här vädret, det är så fruktansvärt äckligt. Men ska inte göra så mycket mer idag, ska skriva ner lite ingredienser till inlagda sillen jag och robin ska göra och lite sånt kul.

Men nu ska jag gå och äta min gröt :) min frukost.


Puss på er tjejer :) //: Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0