Idag.

Vad alla har varit upptagna, känns som tiden stannat upp I emmalandet. ( ja, jag vet att jag är självupptagen)
När snackade jag med någon av er senast? Om man bortser från nya mamman Laura. :) Grattis Gumman!
Saknar er, era berättelser, men har tyvärr inga själv att dela. :p

Vill ha ett nytt jobb, ett lite renare jobb, mindre stressigt jobb. Jag tror att jag skulle passa perfect på ett kontor.
Tänk er! mig, framför daton och skriva.
Bra med pengar, så jag kan ha råd med alla miljoner julklappar som ska köpas, och jag är extremt sent ute i år. har knappt börjat, för förra året började jag i oktober, detta är inte likt mig.
Nu stressade jag upp mig själv, suck. Ska gå och äta middag, kom precis hem från jobbet, är hungrig :p

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0