Howie Day - Collide

Det är redan torsdag. Tiden går alldeles för fort för mig, jag hinner inte med.
Igår var en kul dag. Jag, Emil och Johan åkte till Kista för att se på bio. Body Of Lies, den var bra. Russel Crowe var jättebra, i en roll som man inte är van att se honom i. Fast den är ca 2 timmar och 8 minuter eller nått liknande och när man har en jättestor läsk, så är det tungt sista halvtimmen, när man är jättekissnödig. Fast det tråkigaste men att gå med killarna är man inte får titta i några affärer alls! De har ju rea!

Idag har jag åkt till min bror för att hälsa på Dumbo, mamma var där och städade. (Jo, jag vet att han är bortskämd.) Annars har detta varit en ganska händelselös dag. Mamma hade tänkt att baka kakor och sen är det glögg till kvällen. :p man känner att julen närmar sig.

Kakan, varför måste du skicka dina mess så jävla tidigt på morgonen?
Och Jag är glad att du är hemma och mår bra nu Laura.
Ica, har du några idéer på när presentutbytningen ska vara?

//Emma

Kommentarer
Postat av: anna

varför fick alla en fråga/kommentar förutom jag?:(

2008-12-11 @ 16:23:49
Postat av: Jessica

Jag vet inte men nån dag då alla kan. kan ju vara nån dag innan jul, typ en helg eller nått :).

2008-12-11 @ 19:01:50
Postat av: kakan

hörrö!!! du ska vara glad över mina sms=) dom är juh fina=)

2008-12-11 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0