Helgen!

Vi börjar med fredagkvällen då. Jag och robin åkte in till stan för att käka plankstek. Vi hittade en restaurang på kungshollen som hette dolce vita som var jätte fint och mysigt, inte alls dyrt. Så drack lite vin och åt en jätte god förätt som man sen efter stank massa vitlök... MEN SÅ GOTT hehe.

Lördags så var jag hemma hos therese typ hela dagen. Hon hade gjort ett jätte fint pepparkakshus som hon skulle dekorera så jag hjälpte till lite med att sätta fast mjuka julgranar :) vart super snyggt.
Sen på kvällen så gick vi ner till kung carl nån timme och jag provade en ny drink som therese drack på Kreta hela tiden. Den var riktigt god men den är nog inte så bra att svepa för man fick hjärtklappningar iallafall jag haha. Redbull och jägermaister!! Hur det nu stavas hehe.

Igår så var jag med la familja och julhandlade lite på stinsen hittade en jätte fin klänning på carlings som jag ska ha på julafton, ett par vårskor för 200 kr, äckligt billigt. Men jag var ute efter klacksor men hittade inte riktigt några. Så ska kolla efter det sen kanske nu i helgen :). Sen lite julklappar. Åt Kyckling med gröncurry på wok & sushi där på stinsen sååå gott, ni måste gå dit och äta den rätten.
Sen var jag bara hemma resten av kvällen. Såg lite på den där filmen Silk, tur att jag inte hade köpt den fick den i nån tidning. filmen sög tjurpung så jag stängde av och la mig istället.

//: Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0